Reklame hemmeligheder

Da jeg først kom ind i online-annoncering forretning, jeg var på udkig efter den magiske kombination, der ville sætte min hjemmeside ind i de top søgemaskine rankings, katapult mig i front af sind eller enkeltpersoner søger for at købe mit produkt, og generelt gøre mig rig ud over mine vildeste drømme!

Efter succes i forretning for denne lange, jeg kan se tilbage på min gamle selv med denne form for tænkning og ryste på hovedet.

Hvis du læser denne artikel, og du er kommet dette langt, du sandsynligvis søger magiske svaret dig selv. Du har sikkert læst et par dusin eller et par hundrede artikler ligesom dette om pay-per-klik annoncering, maksimere afkastet af investeringer, søgeord udstopning, sort hat seo taktik, tekst-link banner udvekslinger, og listen fortsætter.

Nå, er jeg her til at fortælle dig at jeg har den ene ende alle svar og jeg deler det med resten af verden!

Sandheden er, at der er ingen magisk hemmelighed for online-annoncering. Ikke en metode vil generere den største mængde af indkomst og eksponering for hvert websted eller forretning tænkelige – det er alt sammen et spørgsmål om trial and error, tid og talent.

Det er en temmelig svag svar, kender jeg. Det ville have været meget køligere for mig at fortælle dig, at købe små rubrikannoncer i din lokale avis var nøglen til succes og rigdom. Nå, jeg er ked af. For de få af jer, der har været nede denne vej før og begyndt at få det, vil du høre en ring af sandheden i mine ord. Jo før stopper du på udkig efter en hurtig løsning at gøre din besked stick, jo bedre.

For hvad det ‘s worth, er disse mine tanker.

1) internettet har kun været i live i et par korte år, og i tid det har ændret sig dramatisk mange gange over. Husk i 1995, da alle først opdaget seje lille animeret kuvert .gif, som du vil klikke på for at sende dem e-mail? Hvor var din online bill-betale, instant messaging og dynamisk genererede sideindhold derefter? Og kun et par korte år senere kan du se hvor langt vi er kommet og bruge det som et mål for hvor langt vi kan gå.

Pointen er, at internettet, ligesom andre former for medier, er en hastig udvikling monster. Hvad der virker for online-annoncører i dag kan være fuldstændigt ineffektive måneder fra nu. Der er derfor de bedste annoncører konstant forske og at skabe deres egne unikke markedsføringsstrategier. Tricket er at finde ud af hvad der virker for dig, og for at sikre, at du vende det til enhver tid til at tune den som markedsændringer.

2) du skal bruge penge til at tjene penge. Det er en træt linje, men det er måde, fordi alle siger det. Vær ikke bange for at tilføje brændstof til din reklame brand og tage det til et andet niveau. Prøv at investere (Bemærk at jeg sagde investering og ikke udgifter) fem, ti eller halvtreds tusind dollars i reklamer. Hvis du ikke hoppe ud af et vindue den første gang du gør det, kan du gå væk med et stort smil og lidt lommepenge!

Den hårde del om at investere en stor luns af penge er kommer op med det i første omgang. Hvis du allerede har $50.000 om omkring for reklame og er bare på udkig efter et sted at sætte det, Giv mig et opkald. Hvis ikke du er så heldige, prøv at kigge på den Small Business Administration for ideer om hvordan man får en lille virksomhed lån.

Hvis du ikke ønsker at gå længere end din postkasse, undersøge nogle af kreditkontrol holder din bank sender dig i posten. En masse mennesker drage fordel af deres temmelig rimelig renter til finansiering af projekter.

3) præsentation er nøglen. Du vil finde det fremragende skrivefærdigheder og god markedsføring gå hånd i hånd. Efterhånden som du forbedrer på den ene, er den anden forpligtede til at følge. At vide, hvordan man skriver, og hvordan man skriver godt vil give dig en ekstraordinær fordel af hovedparten af personer kappes om dine kunders opmærksomhed. Jeg ved ikke om dig, men jeg får en masse spam for folk, der ønsker at sælge mig deres “god, billig, A + #1 $$$ rolex ur, discount Viagra, H0t s1utz, osv.”

Overflødigt at sige, jeg har aldrig købt noget fra dem og sandsynligvis heller ikke have dig. Hvis du har, skal du drop mig en linje og lad mig vide, hvordan det fungerede. Jeg er altid spekulerer på, hvor mange af dem er et fupnummer.

E-mails og cirkulærer, som jeg køber fra kommer fra GoDaddy, buy.com, Google og et væld af andre professionelle virksomheder, der tager et par minutter at tjene min tillid med gode tegnsætning, grammatik og kvalitetsindhold.

Hvis du ikke har et talent for at skrive (og du ved hvem du er) har du to muligheder:

Få bedre – lettere sagt end gjort. Ligesom de fleste ting er Skrivning en del talent og ni dele hårdt arbejde. Tage nogle klasser, peer redigering forslag, eller sende det til mig kigge over (første ti – tusinde indlæg kun).

Eller få en anden til at gøre det – giver mere tid for dig ved roret. Jeg kan godt lide denne mulighed, ikke kun fordi det er en tid saver for mig, men også fordi arbejdet generelt kommer bedre end noget andet jeg kunne have gjort. Denne artikel er et glimrende eksempel. Jeg gav en detaljeret skitse, nogle gode anekdoter og de ovennævnte strategier og tekstforfattere på danifer.com gjorde resten. Jeg lavede en aftale med dem at skrive artiklen for $149 og vi delingsrettighederne syndikering. Ikke dårligt for halv times arbejde.

Hvis du ikke har råd til at ansætte en pro, være høflig i forhold til dig selv og din målgruppe ved blot at genlæsning dit arbejde, kører en stavekontrol og lade din kone/mand/ven/co-medarbejder se det over. Du vil blive overrasket over hvor mange ting usynlige for du vil skille sig ud til et nyt sæt af øjne.

Ok. Det er alt jeg har fået nu. Stay tuned på howtoadvertise.net for flere råd om, hvordan du kommer i gang med online-annoncering. Husk dog at hvordan langt du gå op til dig. Der er ingen erstatning for dit eget arbejde og indsats i efterfølgende i denne forretning.

Held og lykke!

Keeton

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *